En sak jag är superdålig på...

Nu är det min tur att vara hemma med Jonathan i några dagar. Jag är så dålig på VAB, inte på att ta hand om Jonathan utan att vara hemma när man skulle jobbat. Jag får myror i brallan direkt, här går tvättmaskinen redan kl tjugo i sju. Jag lär ha dammsugit innan lunch och hängt ett antal tvättar, jag har säkert hunnit att kika genom kylskåpet, bäddat sängarna och smygjobbat. Sen är det två och en halv dag kvar, vad ska jag göra då?

Jag skickar härmed en inbjudan till mormor, vill du komma och baka kanelbullar med oss? Det är väl dags att jag lär mig göra dina bullar nu?

Ni vet, mammas bullar, de är alltid godast och min mamma gör såna här fina, snurrade bullar. De godaste liksom... Bilden stal jag från nätet för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0