Det är skillnad

Jag hamnade i en diskussion med en kompis för några dagar sen om vad man är bra på. Jag funderar som vanligt all min vakna tid på någonting. Jag har inget tomgångsläge på min hjärna. Så klart funderade jag vidare. 
 
Jag har ännu kommit fram till att man ofta tänker att det man är bra på är bra för en att göra. Nu när jag vänt och vidit på det har jag kommit fram till att det kanske inte alls är så. Tänk hur det är, en diskussion lever vidare, utvecklas, stöts och blöts och så plötsligt, bara så där, kanske i duschen eller när man klipper gräs, så klarnar allt, Man får en ny insikt och känner sig lite rikare.
 
Det är inte alls så att det man är bra på alltid är gott för en att göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0