49

Vad hinner man på 49 år? Det är ju såklart olika men jag har vuxit upp med en fantantisk familj, fått med två fina barn, ett giftermål, varit darrande nära en skilsmässa, köpt ett hus, byggt ett stall. Ägt och utbildat tre hundar, tävlat aktivt med två. På väg att fostra och utbilda den fjärde. Tagit fram fyra fina fjordföl och ägt och utbildat två ston. Startade SM på det ena. Skaffat mig en lärarutbildning och lärt många elever allt från att skriva och läsa till hur jorden skapades. Jag har varit snubblade nära att bli polis. Jag har skaffat mig två stadiga ben att stå på när det är blåsigt och numera vet jag vad jag vill och genomför det oftast. Jag har tagit kloka beslut och sämre beslut, skaffat vänner och förlorat dem.
 
Jag är rätt nöjd. Jag hoppas det är mycket kul kvar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0