Jävla våg!

Jag har under en ganska lång tid bytt ut massa mat mot grönsaker. Just det har inte varit någon större uppoffring. Jag gillar grönsaker, mer än mat kanske. Jag har i snart ett år rört mer på mig än jag gjort innan. Simmat två eller tre gånger i veckan under höst,vår och vinter, långt. Gått, nu under sommaren är det inte många dagar då jag gått mindre än 10 000 steg. Många av dagarna har jag dessutom gått ganska mycket längre. Men vågen då, den där jävla vågen den visar faan inte något mindre precis.
 
 
 
Fast, vänder man på det är jag inte svagare som man kanske borde bli med min växtvärk. Jag är nog ungefär lika stark. Inte i händerna, men i resten av kroppen. Jag kan ha brallor jag tidigare inte riktigt kunnat ha. Fast, det suger att det inte syns på vågen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0