När det tar emot...

Simma, det är ju min grej nästan alltid, men häromdagen så tog det emot. Inget stämde, träningsvärk redan innan jag började, trångt i bassängen, fick inte till rytmen, blev superanfådd... Nä, det var verkligen att simma i uppförsbacke. Jag var minst sagt missnöjd när jag klev upp och det gjorde jag efter knappt en halvtimme..



Det är faktiskt första gången sen jag började som det tog emot på riktigt och jag tänkte på skoj bara räkna antalet längder. Borde blivit ungefär 40 längder lågt räknat. Det är ju faktiskt inte dåligt en dålig dag. Att ha förbättrat från 11 längder på tio minuter till 18 när jag tar i är heller inte dåligt. Att ha börjat "snyggsimma" så som man tävlingssimmar bröstsim med små dykningar på varje armtag är väl heller inte dåligt. Det kanske inte var så dåligt ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0