Hur är mamma? Jesper svar

Jesper 9 år
1. Vad brukar mamma alltid säga till dig?
Att jag är snäll och så
2. Vad gör mamma lycklig?
När du får saker och vi är snälla.
3. Vad gör mamma ledsen?
När vi inte lyssnar.
4. Hur får mamma dig att skratta?
Till exempel kittlar mig.
5. Hurdan var mamma som barn?
Hur kan jag veta det?
6. Hur gammal är mamma?
45 år.
7. Hur lång är mamma?
Öh... Längre än en meter i alla fall.
8. Vad är mammas favoritsysselsättning?
Pyssla med hästarna
9. Vad är mamma jättebra på?
Rida
10. Vad är mamma inte så bra på? Elektronik, så som I-pads..
11. Vad jobbar mamma med?
Lärare
12. Vad är mammas favoritmat.
Du gillar det mesta
13. Varför är du stolt över mamma?
Du är en bra mamma
14. Om mamma var en seriefigur, vem skulle hon vara då.
Wonderwoman
15. Vad gör du och mamma tillsammans?
Vi brukar prata, pyssla och sånt
16. Vad är likt mellan dig och mamma?
Vi gillar potatismos
17. Vad är olikt mellan er?
Du gillar mjuk avokado, det gör inte jag.
18. Hur vet du att mamma älskar dig?
För jag är ditt barn
19. Vad är mammas favoritställe dit hon gillar att gå till?
Stallet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0