Saker som gör mig galen

Jag bloggade ju saker häromdagen som gör mig glad, bubbelglad. Nu blir det annat, det finns en del sker som kan göra mig galen. Blixt och dunder-arg!

1. När folk tror sig veta hur de hade gjort i en annan människas situation. Vet ni, det kan man inte ha en aaaaaning om. Så länge man inte har den människans alla tankar, alla känslor, alla erfarenheter och hamnar i exakt samma situation, så vet man inte. Det kommer man heller aldrig få, varje situation och varje människa är unik med alla sina känslor, erfarenheter och tankar. Tro inte för ett ögonblick att du vet, för det gör du inte.

2. Nätverk som inte fungerar. Det är så frustrerande att arbeta med ett dokument på datorn, lägga ner tid och arbete på det och sen hänger sig hela uppkopplingen när du ska spara och du får börja om.

3. När man om och om igen får svara på samma sak, ett nej är ett nej första gången. Det blir inte mer ja för att man frågar igen eller för att man formulerar om frågan, mer tvärtom tror jag. Det växer för varje gång.

Det är nog de tre värsta sakerna just nu, jag kan inte komma på något mer just nu. Ganska skönt att det blev en kort lista ändå.



Bilden hämtade jag från en gratissajt, finns många bra såna faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0