Testa gränserna

Vi har varit på skolresa. Sveafallen i Degerfors och vi hade en fantastisk dag. Vi fick där möjlighet att testa bergsklättring. Jag testade, det gick. Det var kul, benen bär inte som de ska, men oj vad kul det var. Jag kunde, jag vågade, jag gjorde det! Det var nervöst, det var darrigt och det står egentligen för så oändligt mycket mer. Jag gjorde det, jag kan det jag vill! Jag gör saker jag aldrig gjort förut nu, växer så det knakar. Jag är en ny jag, ger mig fan på och bara gör. Saker som tidigare kändes obekväma, att möta kritik, vara helt säker på vad jag vill och stå upp för det var inte alltid lätt. Det är det inte nu heller, man ta mig tusan, det är bra mycket lättare! Jag växer så det knakar, för alla runt omkring är det bara att hänga på om ni hinner med och helt ärligt, jag vette tusan om ni hinner med.



När jag pratade men min mamma på eftermiddagen så hon att "nu kvittrar min dotter igen" och det ligger något i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0