Det har planat ut...

Det var ju rätt grått livet ett tag. Inget kändes riktigt kul. Jag tror det har planat ut lite. Jag är gladare och det är skönt, orkar lite mer även om jullovet är efterlängtat. Jag kan le åt saker på ett sätt jag inte kunnat på ett tag, kan se det som är fint och skrattar oftare.

Jag inser också att jag inte på något vis är i hamn, men jag är gladare och det känns himla bra. Insidan är ljus. Kroppen och lederna, de tar vi en annan gång. 75% känns som ett klokt ett tag till.

Sen finns det en himla bra sak till, den mörkaste natten är bakom oss. Nu går vi mot ljusare tider! Ni vet, takdropp, solen som börjar värma igen, talgoxens kvitter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0