Skön start

Sommarlovet är slut och vi har börjat jobba. Jag gillar det, även om sommaren som alltid kändes kort. Jag har aldrig som verksam lärare känt ångest på söndagar för att helgen är slut, heller aldrig när sommarlovet är slut. Jag har världens bästa jobb. Igår var vi dessutom på världens bästa uppladdning. En dag på Loka Brunn.



Bäst av allt kändes det nästan att schemat faktiskt är klart! Jag tycker det är jättesvårt när man måste tänka från olika håll, om jag flyttar den positionen så måste jag också tänka på att min kollega påverkas på det viset... Minns att det var samma sak när vi hade taxiverksamhet. gubben ska hem, bilen ska gå natt och sen ska han in till stan igen... Vänta nu... Det där, det är jättesvårt. Se olika perspektiv när allt hänger ihop.

Bilden kommer från www.lokabrunn.se Loka är för övrigt en underbar plats, mer är väl värd ett besök. Där känns det som om man skruvat ner "volymen" för stress från normal nivå till viskningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0