Jag!

Jag är trygg, det är jag stolt över. Jag är stark, och då menar jag inte fysiskt. Jag är ärlig, det är jag också stolt över. Jag kan själv, det mesta faktiskt, det är jag glad för. Jag vet vad jag klarar och det är mycket. Jag har lätt säga förlåt om jag gjort fel. Att stå för det man gjort, säga förlåt tror jag hänger ihop med det andra. Är man inte trygg, inte ärlig och vet man inte sina gränser, då tror jag inte man kan säga förlåt. Jag kan det och det är jag också stolt över.



Jag inser när jag letar bild att det finns rätt få bilder på mig. De som finns är med Ala på också. Just denna har Helena Kättström tagit. Den får står för allt detta, det gör den på ett bra sätt. Den visar en sida av mig som är så mycket mig. Hästbruden, hon som rullar tunga balar och inte är rädd för lite skit under naglarna, hon som kan själv. Slår stolp, kör röjsåg, aldrig backar för en häst (inget annat heller för den delen). Detta är jag, take it or leave it! Jag kan, jag är stark! Allt detta är jag till stor del tack vare min mamma och pappa. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0