Sommar

Sommarlov med allt vad det innebär. Jag älskar att de springer på samma klippor som jag gjorde, klättrar i samma träd, springer på samma brygga och leker med samma saker. Min barndom blir deras.

Jag älskar också att de får en portion av Mickes när vi är där, Grönan, Skansen, farfars lantställe och farmors med innan det såldes. De spelar samma spel som Alex och Andreas gjorde (och farmor kommer aldrig i mål nu heller), de badar i farfars sjö. Vi åker och kikar på pappas pulkabackar och kollar vilken port han körde in motorcykel i hissen i. Vi andas storstadsluft och kikar på Globen. En härlig blandning av Micke och mig.





Jag tror det är dags att vi tar en sväng österut snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0