För vem?

Vem bloggar jag för och varför?

Jag bloggar främst för mig egen skull, detta är min dagbok. Här spar jag minnen, små roliga saker barnen säger, tankar och funderingar. Jag bloggar för min egen skull, inte för någon annan. Jag spar bilder jag tycker om. Jag läser tillbaks då och då, minns och ler. Små ögonblick ur ett liv.

Jag kan le länge åt inlägg som första gången jag red Ala, någon bild på nån av barnen som har några år på nacken, minnas hur det kändes när vi byggde altanen eller snickrade stall. Komma ihåg hur det såg ut innan stallet stod där. Minnas morgonpromenaden med Saffran. Komma ihåg den där middagen på tu man hand med Micke. Min blogg, mina minnen, mina tankar! Kul att du vill dela det, är nyfiken på det, skriver en rad om då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0