Lasta häst

Många har trassel med det, tycker det är svårt och får inte ens på hästen på släpet. Jag har inte de problemen och har heller inte haft just. Ala lastar sig själv utan problem. Henne åker jag med ensam om så behövs. Näe hon stod på betäckning åkte de alltid med två ston på ultraljud så ingen ska åka ensam. Ala var på ultraljud ofta har jag förstått.
 
Vi har börjat öva med Atle också. Han ska ju snart flytta hemifrån och det känns ju allra bäst om starten härifrån är lugn. 
 
Igår klev han själv in i transporten tre gånger. Inga problem, det var tredje gången vi tränade. Han var lugn och valet att kliva in vår hans. Det känns som en bra start, en lugn kille som själv väljer att gå in. Så vill jag att det ska vara. Duktiga, fina Atle.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0