Varje dag är en utmaning

Trodde du att det skulle handla om en kass kropp nu, du som klickade in via rubriken. Moahaha! Där misstod du dig, för klaga, det för får andra göra.
 
När jag mockar min box är det en tävling mot mig själv. När man vinner har man yttepyttelite spån med i kärran, den med minst spill vinner. Bilden är INTE en vinnande kärran, det är en tuff utmaning nu med två hästar i boxen. I denna är det på tok för mycket spån för ens en pallplats.
 
 
Sen kommer nästa utmaning, nu ska boxen vara så slät och fin som det bara går. Nypistad liksom. Det är lättare än att mocka snålt, så detta är nog en silvermedalj i alla fall.
 
 
Om jag är galen och knasig och knäpp. Japp!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A-K

hahahaa, detta känner jag igen! Jag var likadan. Å fick snällt blunda när min salig far hjälpte till med mockningen för vi hade inte riktigt samma tänk där. :-) Men får man hjälp så får man bita sig i läppen.

Svar: Hehe... :)
Marion J-B

2014-09-22 @ 11:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0