I går

Jag ska se om jag kan ge mig på att illustrera min gårdag med bara gamla bilder. Det borde gå, jag har ju ett digert arkiv. Tack för alla grattishälsningar.
 
Sovmorgon men en varm prins (bild tagen den 29 juli 2012)
 
 
Förmiddagskaffe (bild tagen den 31 oktober 2013)
 
 
Stallröj (20 sept 2013)
 
 
Smörgåstårta med en kall cider (20 sept 2013) Bilden är dock en räkmacka, jag tar inte kort på min mat så ofta.
 
Promenad med mormor, morfar, pappa, barnen och hunden. Vi gick Lilla svängen, som går ner till sjön. (6 januari 2012)
 
Tur med finaste Ala i skogen, ensamma tränade vi galoppfattningar. (Får inte fram datum, men det borde vara våren 2013)
 
Avslutade kvällen med soffhäng, ett glas rött (hör och häpna) och mina favvosockar. Inga sockar på bilden, men soffhäng i alla fall.(13 sept 2014)
 
 
Blev nästa bara mobilbilder, för de är enklast att hitta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0