Igår

I går, på själva Allhelgonadagen var vi snabbt in till Karlskoga en sväng för att handla. Jag passade på att köpa ljus och sen gick jag och barnen till min mormor och morfars gravplats och tände ljusen. Det var så längesen jag var där och det kändes bra att göra det. Farmor och farfar fick vi tända ljus för hemma.
 
Det var så mycket ljus som lyste och massor av människor. Vi hade tänkt att gå till cirkushästen som också är begravd där, eller strax utanför, men i mörkret blev jag osäker på hur jag skulle gå.
 
 
Jag måste dock säga att det är lite lustigt att det är så otroligt mysigt på kyrkogården bland gravarna den helgen när nästan allt annat handlar om spöken och ruggigheter.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0