Gamla elever

Att ha kontakt med sina gamla elever är bland den mysigaste jag vet. Jag har bra kontakt med flera av dem, på olika vis. En av dem heter Amanda, en fantastisk tjej på många vis. Hon ska visst börja gymnasiet till hösten, hur gick det till? Hon var ju nyss en av mina elever... Tack allra finaste Amanda! Jag blir ju glad ända längst in i hjärtat.
 
Idag på Facebook kom denna bild och följande text:
"Grattis till en liten hingst Marion
Har hört att man brukar ge bort en present när någon har gift sig eller fått barn. Jag ger bort en målning på Ala och fölet . Ännu en gång Grattis! "
 
 

Kommentarer
Postat av: Majja

Va fin!! Häng upp som tavla!!

Svar: Den är jättefin! :)
Marion J-B

2014-06-28 @ 12:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0