2014

Nytt år, ett oskrivet blad, en tid att starta om. En tid att ge löften och vad lovar jag då?
 
Jag lovar att blogga vidare.
Jag lovar att fota massor.
Jag lovar att handla mer ekologiskt än tidigare.
Jag ska försöka att ha en vegetarisk middag i veckan.
Jag kommer fortsätta källsortera, och det är vi bra på.
 
Ala ska förhoppningsvis dra rockard under våren, och det vore skönt om vi fick till galoppskänkeln. Sen blir det föl och lite mammavila under sommaren. Premiering såklart, stambokföring tar vi nästa år!
 
Jag ska börja kika runt lite efter nästa hund. Ingen panik ännu, men innan Saffran blir åtta så vill jag ha en till. Bästa uppfödarna har jag lagt sitt på hyllan, så det blir till att leta.
 
Hur sen det nya året blir, det vet ingen. Jag finns här och delar min vardag. Följ med om Du vill.
 
Fotandet har förresten redan börjat, här är första gryningen för året, knäppt för bara en kort stund sedan.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0