Stresstålighet

Det är bara att erkänna, jag är inte alls lika tålig mot stress längre. Jag tror det hänger ihop med att uthålligheten är lägre och att kroppen inte funkar precis som den ska. Toleransen är lägre och när det kör ihop sig känns det ibland som en lååååång tunnel med en uppförsbacke till ljuset. I de lägena är man glad att de finns där, de som säger "häng på mig", "jag fixar det", de som är min bergvägg och de som ställer upp och hjälper till. Tack, ni anar inte hur jag uppskattar er.
 
 
Bilden är inte min utan lånad från www.subbrit.org.uk
 

Kommentarer
Postat av: farmor

Du vet väl att "ljuset i tunneln kan också vara ett tåg".

Svar: Knappast om det är SJ som kör... ;)
Marion J-B

2013-10-04 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0