Jag!

Jag funderade länge på denna bilden, ska jag eller ska jag inte... Jag tycker om bilden. Fast, nog är låren lite "buckliga" och breda, nog är rumpan rätt stor,vaderna... Oj, de vaderna!
 
Sen tänkte jag igen, bollade lite tankar med någon jag gillar och här är det! Jag! Som den jag är, men buckliga lår och rejäla vader! De som gillar mig skiter antagligen i både vader och lår. Det tycker jag alla borde göra, skita i utsidan, för jag, den jag är, det finns på insidan.
 
 
Så, nu tog jag itu med mina hjärnspöken, slängde ut en bild där jag pussar mannen i mitt liv. Han som älskar mig med buckliga lår och breda vader. Någonstans inuti mig är jag bombsäker på att världens skulle behöva se mer buckliga lår och breda vader!
 
Emily Lappin tog bilder, en varm dag på Långön för mååååånga år sen.

Kommentarer
Postat av: farmor

När ett av mina älskade barnbarn, Alexander, såg min rumpa en gång när jag duschat sa han:" Vilken rolig rumpa du har farmor, den är alldeles bucklig". Så välkommen i gänget.

Svar: Buckelgänget! Det gillar jag!
Marion J-B

2012-11-30 @ 08:53:02
Postat av: Charlotta

Jag tänker exakt som dig men är alldeles för feg för att äns tänka tanken på att lägga upp en bild.
Som du säger är det insidan man gillar.
Och din otroligt vackra insida kan ingen i hela värden ta ifrån dig eller vinna över. För mig kommer du alltid vara en hjälte.
Min Hjälte. Som gav mig en hand ur mitt djupa, svarta hål . Du vågade se mig. <3
Jag älskar dig och du finns ofta i mina tankar.

Svar: Bästa Lotta! Nu blir jag alldeles rörd... Tack! En hjälte va? Jag är någons hjälte...
Marion J-B

2012-11-30 @ 09:17:43
URL: http://charlotta90.blogg.se
Postat av: Majja

Du är vacker som du är <3

Svar: Naw... Tack! <3
Marion J-B

2012-11-30 @ 10:32:04
Postat av: Christina

Bilden är underbar och säger allt om er kärlek till varandra <3! Kramizar/C

Svar: Tack! :) Det är lätt att möta demoner med såna kommentarer.
Marion J-B

2012-11-30 @ 16:45:33
URL: http://stuterirubin.blogg.se
Postat av: Anna Rubin

Det är inte utsidan som räknas.. Är man vacker inuti är man även vacker utanpå <3

Svar: Tack! :)
Marion J-B

2012-12-03 @ 07:40:26
URL: http://annarubin.blogg.se
Postat av: Kattis

Haha jag såg inte ens dom detaljerna du radade upp förrän jag läste texten och tittade igen, fin bild fin helhet (duktiga fotografen Emily) och i övrigt ser väl dom flesta av oss ut sådär, som människor gärna gör. Fin ju :)

Svar: Fina Kattis! Tack! Emmy är fantastisk att ta bilder, jag är tacksam att hon knäppt denna. Hon arrangerade den också faktiskt.
Marion J-B

2012-12-04 @ 09:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0