Andas...

Hur olika det kan vara, det dä med sjukvård... Jag ringer för att rådfråga, säger att jag äter Metothrexate och POOF! så har man en tid.... Jag antar att det blir POOF! så äter man penicillin också...
Jag är inte döende, känner mig rätt pigg, men har lite ont neråt lungorna... Alla blir helt svettiga och man känner så mycket omhändertagen. Svensk vård, de sida jag ser är F A N T A S T I S K ! Tack alla som hjälper till att med skattemedel betala den.


Shirleys sister, stjärnpelargon - blommar för fullt.

Kommentarer
Postat av: Christina

Usch Marion :( detta låter inte alls bra! Var rädd om dig<3!

2012-04-28 @ 10:03:37
URL: http://stuterirubin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0